تور قم گردی رایگان ویژه مددجویان بهزیستی

در ایام نوروز تورهای قم گردی رایگان برای مددجویان بهزیستی برگزار می شود.

تورهای رایگان قم‌گردی در نوروز برای مددجویان بهزیستی برگزار می شود.تور قم گردی رایگان ویژه مددجویان بهزیستی

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از برگزاری تورهای رایگان قم گردی ویژه مددجویان بهزیستی در ایام نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی نژاد در خصوص برنامه‌ریزی‌های مختلف برای برگزاری تورهای قم‌گردی ویژه ایام نوروز ابراز کرد: تورهای مختلف قم‌گردی برای ایام نوروز ویژه اقشار مختلف از جمله معلولین جسمی و ذهنی، سالمندان و بیماران خاص برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مشارکت با گروه‌های استارت‌آپی گشت برای این تورهای قم‌گردی انجام شده، عنوان کرد: تورهای پیاده‌روی در مسیرهای تاریخی زیارتی قم به همراه راهنمای تخصصی گردشگری و استفاده از ظرفیت آژانس‌های مسافرتی در قالب سایت تور مارکت در اجرای تورهای طبیعت‌گردی، تفریحی، تالاب‌ها، کاروانسراها، موزه‌ها و خانه موزه‌ها به همراه تأمین وسیله ایاب‌وذهاب و پذیرایی همراه است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم افزود: نحوه ثبت‌نام و دریافت ارائه خدمات از طریق شماره تماس ۱۳۷ شهرداری و آدرس سایت Www.higasht.ir و Www.toormarket.ir انجام می‌شود.

وی ادامه داد: خدمات بازدید رایگان از مجموعه تاریخی هنری و گردشگری گنبد سبز در ایام نوروز از ساعت ۹ تا ۲۰ ارائه خواهد شد.

طباطبایی‌نژاد خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان قم در اجرای برنامه نوروزگاه و نمایشگاه‌های صنایع‌دستی انجام می‌شود.

کد خبر 54052

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد